Stichting Bezoek Westland introduceert nieuwe website

Stichting Bezoek Westland introduceert nieuwe website

Bezoek Westland introduceert op 1 juli 2021 een nieuwe website met het toeristische-recreatieve aanbod van het Westland. De nieuwe site is opgezet als een online magazine, waarbij enerzijds de structuur van de site helder is en anderzijds deze ruimte biedt om door de website te dwalen. 

Ontdekken

“Die ruimte om door de site te dwalen is expres! Net als dwalen door een nieuwe regio. Je wordt verrast, ontdekt nieuwe plekken en sla je ineens rechtsaf als iets je aandacht trekt” aldus Leanne Reijgers, online marketeer bij Stichting Bezoek Westland. Dit gevoel van ontdekken is dan ook precies de basis van de nieuwe aanpak van Bezoek Westland. Lezers verrassen met mooie verhalen, bijzondere content en leuke suggesties en vooral partners, ondernemers uit het Westland, daar op een leuke manier onderdeel van te maken.

Marketing Coördinator Jeroen Beelen: “Wanneer je een regio gaat ontdekken dan wil je op voorhand geïnspireerd raken, leuke tips lezen en adresjes opslaan. Dankzij de nieuwe vormgeving wordt de lezer meer geprikkeld en verleidt om verder te lezen, een activiteit te boeken of informatie aan te vragen. We zien al na een week in onze statistieken dat er ook daadwerkelijk meer pagina’s gelezen worden, dit is veelbelovend!” 

Nieuwe partners

Bezoek Westland is het netwerk van ondernemers en organisaties uit de toerisme, horeca en recreatie-branche uit de regio Westland. Middels een partnerschap wordt de ondernemer actief meegenomen in de (online) marketing uitingen van Bezoek Westland. Met de introductie van de nieuwe site zijn ook zo’n 11 nieuwe partners op de site te vinden, waaronder o.a. Bistro De Herberg, strandtenten Bugaloe Beach, De Pit en Bondi Beach Club, Dutch Surf Academy en The City Food en Fun. Het totaal aantal partners dat Bezoek Westland vertegenwoordigt groeit daarmee naar 109 en daar zijn we hartstikke blij mee.

Welkom in het Westland

Nu er weer meer mogelijk is, draait de marketing op volle toeren. Tot en met het einde van dit jaar lopen er diverse online campagnes waarin, samen met partners, het Westland op de kaart wordt gezet voor een dagje weg of een vakantie in het Westland. Er wordt hierin o.a. aandacht besteed aan diverse horeca, groepsactiviteiten, fietsen, wandelen, streekproducten en de Westlandse kust. Jeroen en Leanne zeiden vorig jaar nog “Blijf thuis” tegen potentiële bezoekers, maar zeggen nu gelukkig weer: “Welkom in het Westland!” Bekijk de website www.bezoek-westland.nl en laat je verrassen! 

 

01-07-2021