Promotiecampagne Westland via Ster & Cultuur

Promotiecampagne Westland via Ster & Cultuur

Het Westland is trots op haar glastuinbouw en met drie grote publieksevenementen in mei en juni laat ze die trots zien. Dwars door de Kas (21-22 mei), Kom in de Kas (11-12 juni) en het Varend Corso Westland (23-26 juni) zijn dit jaar binnen 5 weken van elkaar te zien. Met een advertentie op landelijke televisie in het Ster & Cultuur-blok wil Bezoek Westland die trots landelijk uitdragen.

Van 14 t/m 20 mei zal op NPO1, NPO2 en NPO3 de advertentie van Bezoek Westland te zien zijn, waarin de 3 evenementen gepromoot worden. Ze etaleren de essentie van waar het Westland voor staat: glastuinbouw in de volle breedte. Producent van gezondheid & geluk. Bezoek Westland wil, samen met de 3 evenementen, deze trots delen met de buitenwereld, wil bezoekers uitnodigen naar de evenementen te komen en wil tevens het Westland op de landelijke kaart te zetten als een verrassende toeristische-recreatieve bestemming.

Er is gekozen voor een samenwerking met Ster & Cultuur, omdat de evenementen onderdeel uitmaken van de Westlandse cultuur en de advertenties van Ster & Cultuur bij uitstek de doelgroep bereikt die geïnteresseerd is in cultuur.

De campagne op televisie wordt door Bezoek Westland ondersteund met een campagne op Facebook en zichtbaarheid op www.bezoek-westland.nl en is in aanvulling op de eigen PR van de evenementen.

Bezoek Westland is dé gebiedsmarketingorganisatie voor toerisme en recreatie en vertegenwoordigt ruim 100 ondernemers in het Westland.

De Ster & Cultuur advertentie is mogelijk gemaakt door financiering uit de Westland Agenda III van de gemeente Westland.

16-05-2022